Blog Details

  • Home  
  • У DHUB пройшла лекція з digital-маркетингу

У DHUB пройшла лекція з digital-маркетингу

У рамках програми KAI Innovations в інноваційному просторі DHUB відбулася лекція з digital-маркетингу за спікерством маркетинг-менеджерки продуктової ІТ-компанії Genesis Каті Довгаль.

Разом з учасниками заходу спікерка провела розбір того, як працює просування реальних ІТ-продуктів, навіщо бізнесу соцмережі та як не загубитись у цифровому шумі. 

Також на лекції учасники ознайомилися з практичними кейсами digital-маркетингу, з побудовою маркетингу у продуктових ІТ-компаніях, дізналися реальні приклади й інструменти, які працюють зараз на ринку та отримали відповіді на питання.

“SMM — це не просто вести Instagram. Це — канал, який має давати метрику: чи рухається продукт туди, куди треба. Усе решта — шум.” — зазначила Катя Довгаль.

© Copyright 2024