У рамках програми KAI Innovations в інноваційному просторі DHUB відбулася лекція з digital-маркетингу за спікерством маркетинг-менеджерки продуктової ІТ-компанії Genesis Каті Довгаль.
Разом з учасниками заходу спікерка провела розбір того, як працює просування реальних ІТ-продуктів, навіщо бізнесу соцмережі та як не загубитись у цифровому шумі.
Також на лекції учасники ознайомилися з практичними кейсами digital-маркетингу, з побудовою маркетингу у продуктових ІТ-компаніях, дізналися реальні приклади й інструменти, які працюють зараз на ринку та отримали відповіді на питання.
“SMM — це не просто вести Instagram. Це — канал, який має давати метрику: чи рухається продукт туди, куди треба. Усе решта — шум.” — зазначила Катя Довгаль.

